Votre question
Résolu

Redaction en anglais

Tags :
  • Cinéma
Dernière réponse : dans Etudes - Travail
14 Mars 2010 16:58:39

Bonjour c'était pour savoir si quelqu'un pourait m'aider car je doit faire une rédaction en Anglais dont le thème est les vacances .J'ai deja commencer mais je ne croit pas que ce que j'ai fait est totalemant juste pourer vous juste m'aider a corriger les fautes et rajouter quelques phrases svp c'est urgent .

Voila ce que j'ai fait :

During my holidays , I went to Austria at Wien . The first day , I have done the boowling all day . I ate in a restaurant for the dinner . The second day, I visited a church and I visited a museum . The third day , I do all the shop with friends , at the end day I'm tired . The fourth day , I watched a film in a cinema with my friends . We the film to end , I went to sleep to my cousins . I to tell the film at my cousins . I say " the film is brilliant " . I not sleep all night . We have to talk all night . The fifth day ,

Autres pages sur : redaction anglais

14 Mars 2010 17:53:26

i visited a church and a museum
the third day , with my friends , we went to the schops (stores) where we effectuing a lot of purchases. at the end of the afternoon , i was very tired.
m
0
l
14 Mars 2010 18:02:06

merci beaucoup , car corriger mes fautes m'aide deja beaucoup est ce que tu pourrait m'aider pour trouver quelques phrases suplémentaire .
m
0
l
Contenus similaires
14 Mars 2010 18:26:19

la langue de winston churchill je n'en connais que quelques bribes et je ne pourrais donc pas faire suite a ta demande...
m
0
l
14 Mars 2010 18:38:43

merci !!! ce n'est pas grave j'ai réussi a former une autre phrase .j'attend toujours votre aide !!!!!
m
0
l

Meilleure solution

14 Mars 2010 19:30:50

During my holidays, I went to Wien in Austria.
The first day, I played at bowling with [les personnes avec qui tu as joué au bowling] the whole day. For the dinner, we went in a restaurant.
The second day, I met friends/a friend, and I visited a museum. The museum was a museum where there are [le type d'oeuvres qu'il y a au musée].
The third day, with my friends, we did shopping, and at the end of the day I was so tired.
The thourth day, I went to the cinema with my friends where we watched [le nom du film]. When the film finished, I went sleep at my cousins' home. I told what I thought about the film to my cousins. I didn't sleep a wink all night cause we told together allnight.
partage
15 Mars 2010 00:10:54

Meilleure réponse sélectionnée par miss-miss.
m
0
l
15 Mars 2010 00:22:56

Merci beaucoup BleededHeart , mais moi je pense que pour une rédaction de 5ème c'est trop court .Maintenant que les fautes sont corrigé grace a gemmill et BleededHeart quelqu'un d'autre pourait m'aider a trouvé d'autres phrases .
m
0
l
15 Mars 2010 00:49:55

Voila ce que j'ai maintenant en main :

During my holidays , I went to Wien in austria.
The first day , I played at boowling with my friends the whole day . For the dinner , we went in a restaurant .
The second day ,met a friend , and I visited a church and a museum . The museum was a museum where there are many skeleton .
The third day , I went to the cinema with my friends where we watched Percy jackson Der Died von Blitz . When the film finished , I went sleep at my cousins home . I told what I tought about the film to my cousins . I didn't sleep a wink all night cause we told together all night .
The fouth day , with my friends we went to the shops where we effectuing a lot of purchases , and the end of the day , I was very tired .
m
0
l
Tom's guide dans le monde
  • Allemagne
  • Italie
  • Irlande
  • Royaume Uni
  • Etats Unis
Suivre Tom's Guide
Inscrivez-vous à la Newsletter
  • ajouter à twitter